Exercendo Latina: Introductis Sparky et latina

Ego sum Jade. Ego canem habet. Canis est Sparky. Sparky est valde pulchra. Ego Sparkem amare.

Sed Sparky est nunc antiquis. Ipsa est X annos. Tamen ipsa est adhuc valde pulchra. Et ego adhuc adorent eius. quia, illa est lux de meus vita. et absques ipsa ego sum nihil.

ego sum eruditio latina. me beatum facit. Sparky quoque facit me beatum. Hodie ego sum omnes ego sum quia de mea canis.  et mea educationae.

quia mea canis docuit mea diligem. Et mea educationae docuit mea amare discat.

.

TRANSLATION:

I am Jade. I have a dog. The dog is Sparky. Sparky is very beautiful. I love Sparks.

But Sparky is old now. She is 10 years old. However, she is still very beautiful. And I still adore her. Because, she is the light of my life. And without her, I am nothing.

I am learning Latin. It makes me happy. Sparky also makes me happy. Today, I am all that I am because of my dog. And my education.

Because my dog taught me to love. And my education taught me to love learning.

.

Retranslated to Latin:

Ego sum Jade. Ego canem habet. Canis est Sparky. Sparky est valde pulchra. Ego Sparkem amarent.

Sed Sparkem est nunc antiquis. Illa est X annos. Tamen, illa est adhuc valde pulchra. Et ego eius adhuc adorent. Quia, illa est lux de mea vita. Et sine sua, ego sum nihil.

Ego sum eruditio Latina. Ipsum ego facit beatum. Sparky quoque facit ego beautum. Hodie, ego sum omnis illa ego sum quia de mea canis. Et mea educationae.

Quia, mea canis docens mea amares. Et mea educationae docens mea amare eruditie.

Leave a Reply

